Vi fick en leverans av bord och stolar från Bauhaus webshop i början av juni. Tyvärr så var en av stolarna skadad. Sned i ett ben och det saknades en del av foten på benet. Det här reklamerades den 5/6 och ännu idag är inte ärendet helt löst. Vi skickade in foton på stolen. Godkänt och klart. Dock hände inget i ärendet förrän efter flera påstötningar. Fick då besked om att reklamationen godkändes och att vi skulle få ett leveransnummer och datum för den nya leveransen av stol. Inget hände. Flera påstötningar senare där jag kunde berätta att jag kunde få leverans samma vecka om jag beställde en stol själv (bara för att visa på hur lång tid det borde ta att få ett leveransnummer/tid), så orkade jag inte vänta längre. Jag beställde stol själv och vände mig åter till supporten för att höra hur jag kunde få kreditering på fakturan för den första leveransen då jag bytt stol själv. Det här löste supporten (tror jag). Väntade en dag på stolleverans för den nya stolen och döm om min förvåning när det kommer en leverans med två stolar istället. bauhaus stol utan nummer eller leveranstid kom också plötsligt.
Vände mig då till supporten igen för att fråga hur vi skall göra med en extra stol + den trasiga som fortfarande är kvar hos mig. Har ännu efter 2,5 arbetsdag inte fått något som helst svar från deras support.